En vare er reklamationsberettiget når:
• Den er beskadiget i transporten.
• Den mangler ved levering, eller forkert antal er leveret.
• Leveret i forkert mål eller forkert udførsel.
• Den ikke lever op til producentens kvalitetsnorm.

En vare er ikke reklamationsberettiget når:
• Du selv påfører varen en skade.
• Den er fejlbestilt (f.eks. på grund opmålingsfejl).
• Den ikke er monteret håndværksmæssig korrekt.

Hvordan reklamerer jeg?
Det er vigtigt, at du reklamerer straks efter opdagelse af fejl, skader og andet der er reklamationsberettiget.

Ved reklamation skal du udfylde vores reklamationsformular nedenfor og trykke send.

Hvornår kommer der svar?
Vi behandler din reklamation hurtigst muligt og i de fleste tilfælde inden for 2 arbejdsdage.

Medsend billede dokumentation.
​​​For at kunne behandle din reklamation hurtigst muligt, bedes du vedhæfte billede dokumentation i formularen hvis det er muligt.

 


​Transportskader / fejl.
​Husk på, at reklamationer vedr. transportskader eller fejl ved modtagelse hos slutkunden eller på jeres lager skal være indsendt senest 30 dage efter modtagelse af varerne.

 


TIP, Angiv forslag på løsning af reklamationen. 
Vi garanterer ikke at forslaget følges, men det er muligt at vi kan fremskynde løsningen af reklamationen, med disse oplysninger.

Scroll til toppen